Als jij de route TEST2.GPX activeer op het moment dat je thuis op je motor bent gaan zitten zal het toestel vragen welk punt als eerste benadert moet worden en dan kies je voor START.
Het toestel zal dan een aanrij-route naar START berekenen en je daar naar toe begeleiden. Op het moment dat je START bent gepasseeerd wordt je naar WP01 gestuurd en zo voort.....
BaseCamp verziekt route door activiteitenprofiel ?
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: BaseCamp verziekt route door activiteitenprofiel ?
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Dit is bij (mijn) GPS62 niet zoals het werkt.RonalT schreef:
Als jij de route TEST2.GPX activeer op het moment dat je thuis op je motor bent gaan zitten zal het toestel vragen welk punt als eerste benadert moet worden en dan kies je voor START.
Daar is de volgorde:
In het kaartscherm: Find\Routes waarna je de gewenste route selecteert.
De route wordt geladen en je kunt alleen nog op "GA" drukken, zonder dat er iets gevraagd wordt.
MAARRUH,
wanneer ik het volgende doe, wordt de route in de GPS netjes geladen, start de berekening direct en gaat de aanrijd-route naar het opstartpunt (dus alles werkt zoals gewenst):
- in BaseCamp de route punten aanpassen en bekijken met routeactiviteit "Rijden"
- wanneer de routepunten goed staan activiteitenprofiel veranderen in "Direct"
- de route in de GPS laden
@ Frank: je zou me een groot plezier doen, wanneer je de route "Test2.gpx" of "Route Tyre herberekend.gpx" eens in jouw GPS62 zou laden en kijken op welk punt de route gestart wordt (startpunt of dichtstbijzijnd bij de aanrijd-route).
- Frank
- WayPoint relatie
Zoals eerder gemeld: dat heeft volgens mij niet zoveel zin, want ik heb geen City Navigator kaart in mijn 62s.HappyFace schreef:@ Frank: je zou me een groot plezier doen, wanneer je de route "Test2.gpx" of "Route Tyre herberekend.gpx" eens in jouw GPS62 zou laden en kijken op welk punt de route gestart wordt (startpunt of dichtstbijzijnd bij de aanrijd-route).
Maar goed, toch iets geprobeerd: Test2 route omgezet in een mtb route met een kaart die wél in mijn 62 zit (Open MTB map). Overgebracht naar de GPS. Als ik de route probeer te starten via Ga gebeurt er helemaal niets. Routeringsprofiel gewijzigd in fietsen, dan doet Ga wel iets, nl. de route berekenen. Echter, dat duurt zolang dat ik de GPS na een uur maar heb uitgezet (berekening stond nog steeds op 50%). Ik denk dat ik zover van de route af ben, dat het berekenen van een fietsroute op de MTB kaart iets teveel van het goede is.
Testje mislukt, dus....
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
@ Frank: bedankt voor de moeite.
Wellicht meldt zich nog een vrijwilliger...
Wellicht meldt zich nog een vrijwilliger...