Stewardess in Paniek !!

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
AbelH
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door AbelH »

Op zich is het natuurlijk ook wel wat overtrokken allemaal... Het huidige tijdperk in acht genomen moeten dergelijke zaken gewoon kunnen. Dit vanuit het veiligheids oogpunt, niet vanuit het sociale perspectief! Het lijkt me vrij irritant wanneer mensen continue zitten te bellen aan boord, net zoals het irritant is in de trein, in de bus, in de whatever...

tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door tony rave »

Dat er lieden zijn die ook op/in publieke locaties menen constant en op luide toon te moeten telefoneren is mogelijk verklaarbaar door een aanwezige hersenbeschadiging, reeds opgelopen door hetzelfde, ... of eerder.
Ik ben nog steeds niet vergeten dat de veiligheidsnorm destijds met een factor 10 moest worden opgetrokken om het gebruik van een GSM telefoon aan het oor (wettelijk) toe te kunnen laten.

Ik acht de GPS_r overigens heel veel stralings-onschuldiger en omgevingsvriendelijker dan een (GSM)_telefoon. Die laatste is bij mij na 12 jaren nog altijd 'zo goed als nieuw'. Ben bang dat het mijn GPS anders zal vergaan.

En ik vind de GPS_r een prachtig ding, ook voor gebruik aan boord van een vliegtuig. Ik zou het zeker missen, als ... etc.
Ж BaseCamp ► route-creatie & databeheer ║ auto-route & track & directe-route ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx, Nokia XR20 Ж

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”